ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ایران جنگ افزار جامع ترین سایت نظامی ایران
ارتش،سپاه ،نيروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی ایران

وی افزود: خلیج فارس خانه ماست و در واقع ما پا در زمین داریم و بیگانگان پا روی زمین دارند و ایران اسلامی امروز در منطقه خلیج فارس دارای اقتدار کامل است.

سردار تنگسیری اضافه کرد: مسئولان کشورهای همسایه بدانند ما با وحدت و همگرایی امنیت را در منطقه برقرار می‌کنیم و معنا و مفهومی برای حضور بیگانگان در منطقه خلیج فارس وجود ندارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: خلیج فارس دارای تنوع زیستی بسیار مهمی است و وجود 500گونه ماهی، 15گونه میگو و 600گونه آبزی نشان دهنده این مهم است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه حضور ناوهای اتمی و هسته‌ای تهدیدی جدی برای محیط زیست این منطقه است اذعان داشت: پروژه ایران هراسی توسط دشمنان برای مشروع جلوه دادن حضورشان و فروختن سلاح به کشورهای حوزه خلیج فارس است.

وی افزود: سابقه ایران اسلامی نشان می‌دهد ما هیچ وقت چشم طمع به خاک همسایه نداشته‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای سپاه و ارتش در هر شرایطی اقتدار ایران اسلامی را به دشمنان نشان می‌دهند و بدون تردید ایران در مقابل استعمار عقب‌نشینی نخواهد کرد.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و خون شهدا در تنگه هرمز قانون کنترل‌بان را اجرا می‌کنیم و این نشان از قدرت ایران اسلامی و افتخار بزرگی برای ماست.

وی تصریح کرد: وجود بیگانگان در خلیج فارس معنی و مفهومی ندارد و در واقع حضور آنها به آلوده کردن خلیج فارس می‌انجامد.

سردار تنگسیری بیان کرد: ایران اسلامی در مقابل هرکسی که چشم طمع به آب و خاک این کشور داشته باشد ایستاده است و شهدای عزیز ایران اسلامی برای دفاع از این خاک و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.

وی با اشاره به سابقه درخشان استان بوشهر در مقابله با استعمار گفت: دشمنان ایران از جمله آمریکا و انگلیس از فرزندان استان بوشهر سیلی خورده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط امیرمهدی طهرانیان |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.